jennniferalden

Alla inlägg under december 2011

?

Av jennifer - 9 december 2011 10:23

Hej fan jag finns på http://jenniferallden.blogg.se

Av jennifer - 3 december 2011 10:57

Hej fifään, :*

vaknade för en halv timme sedan å ska snart ut och röka morgon ciggen :) idag blir att va med massa roliga männiksor precis som alltid :')

 

~ gammal bild sedan 2010 :)


Av jennifer - 2 december 2011 21:58

Hej, varit med Robin idag o jag e hur glad som helst :''''D

puuuuusssssssssss





Av jennifer - 2 december 2011 13:29

 

Av jennifer - 2 december 2011 12:09

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :D

ska snart börja lockahåret men vet inte än om jag ska ha lockit ? :( men det får nog bli det :)

har stor städat rummet & hängt upp alla mina kläder som låg på golvet (a) helt enkelt var det jävligt stökigt där inne -.-'

vet inte vad ni tycker men jag älskar



Av jennifer - 2 december 2011 10:43

 

J. Alla avgudar dig
E. Oh, jätte bra kyssare
N. Du kan behålla hemligheter
N. Du kan behålla hemligheter
I. Alla älskar dig
... F. Bra personlighet och utseende
E. Oh, jätte bra kyssare
R. Helt galen

kolla och se vad ditt namn betyder.

A:alla vill ha dig
B: mindre snygg
C.gillar att festa
D. Gillar att dansa loss
E. Oh, jätte bra kyssare
F. Bra personlighet och utseende
G. Skiter i vad andra tycker
H. En gosig nallebjörn
I:Alla Älskar dig
J. Alla avgudar dig
K. Vild och galen
L. Världens snyggaste
M. Har dom vackraste ögonen ever
N. Du kan behålla hemligheter
O. Populär bland alla
P. Otur i kärlek
Q. Coolaste I Världen
R. Helt galen
S. Lätt att bli kär i
T. Omtänksam och bryr sig
U. Blond
V. Dum i huvudet
W. As Snygg
X. Inte alls duktig i skolan
Y. bästa pojk/flickvänn som finns
Z. Alltid redo
Å. Har en dold talang
Ä. Kan inte behålla hemligheter
Ö. Ruskigt smarter

Presentation


wiiiiie, ni klickade in på min blogg (a)
kommentra gärna & följ :D

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

- jeeeeennifer

jennnnnnifer

 

jennnnnnnnniferr


Ovido - Quiz & Flashcards