jennniferalden

Alla inlägg under september 2011

Av jennifer - 30 september 2011 21:57

 




fråga vad ni vill nu jag svarar så ärligt så! :)

 

 

jag luger -never- !

Av jennifer - 30 september 2011 21:47

heeeeeelo, :)

sitter nu och pratar med bästa jessica olsson, som nu inte kunde va med mig imorgon! :(

men jag kanske ska va med steffa och lisa! men det är frågan om dom kan, jag ska nog se till att det kommer bilder på mig å lisa fissan (: men aja,

ni alla ser ju min rubrik? och aa evve jag känner mig hög i dina glasögon! :D HAHA-.-

okej, men nu eller snart ska jag gå ut och röka ;) och så ska jag få ett fint svar av lilla lisabajsplutten :D hahaha, men aja ska fan ha frågestund nu ihelgen så aa :)

ni får kommentera sen på frågestunden :) och förresten så ska ni veta att liksom, jag ska börja blogga nu ganska mycket :DDD haha :) har hållt med min header som blir klart inatt i flera timmar hehö, undarar om jag är knäpp eller inte eh va? ;) <3

haha ska fixa frågestund nu hejdåe bajsungar ;)



  SAKNAR MITT LÖSHÅR & SOMMAREN 2011 !

Av jennifer - 30 september 2011 19:44

        ~ du är min sol, om du försvinner kommer jag försvinna med dig gumman, jag älskar dig Jasmine Asia Lundkvist Aldén.<3

Av jennifer - 24 september 2011 19:10

okej?

jag längtar tills imorgon, för min älskling evelina wallin kommer hem t mig å vi ska 

sova hos mig :) haha ne nu skrev jag som en liten unge haha -.-

men aja hon ska slagga hos mä ;) och självklart ska vi ha lika kul som vanligt ;) haha, bilder osv :) haha men aja nu sk ajg va med mormor & moster & chealse lite mera ! :*

hare fett

 

Av jennifer - 22 september 2011 20:22

jag ljuger never -v-


imorgon åker jag till småland med moster så jag kanske inte bloggar så jävligt ni vet jennifer måste va med moster, mormor och hundarna -.-

Men jag vill va med, Evis ju ;o

Mennej ist ska jag fucking sitta i en bil och va röksugen i flera fucking timmar,

och liksom jag kan lika gärna va hemma med Evis och ta kort och röka hur mycket jag vill -.-

Men aja nu ska ajg göra något annat bloggar sedan efter..


~p-össs ;)



 

Av jennifer - 18 september 2011 13:21

heeeeeeeej,

orkar inte skriva mera en att jag har handlat kläder idag hej då

bloggar mera på torsdag :*

Av jennifer - 17 september 2011 13:04

jag har fett tråkigt varför kan inte det va kuuuuuuul å allt på en lördag?:o

hmm, nu blire bara att vänta på att Eveh ska svara/vakna eller något så

byebye :*


Av jennifer - 17 september 2011 10:00

   



- att bli älskad är svårt men att älska, är lätt!

Presentation


wiiiiie, ni klickade in på min blogg (a)
kommentra gärna & följ :D

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

- jeeeeennifer

jennnnnnifer

 

jennnnnnnnniferr


Ovido - Quiz & Flashcards