jennniferalden

Alla inlägg den 16 september 2011

Av jennifer - 16 september 2011 21:16

hej alla coolingar!


idag har jag inte så mycket att skriva mera en att imorgon kommer evve :*

hmm, blir nog ner på stan åh kolla på skor i fink, men igallafall skulle bara säga

att jag ska faktiskt börja blogga, men jag hinner knappt för på vardagar

sitter jag knappt vid datan så jag bryr mig inte så mycket -.- men jag ska börja jag lovar (A) men, jag vet inte om jag ska bloggplatsen.se eller devote.se? :p igallafall

ska andvända denna tills jag vill byta eller, ska jag behålla denna och så, skita i devote.se? hmm, där kan man fan knappt ha bilder så jag skiter i den och andväner den hära, men vi får se, idag träffa jag evve och emma :* vi snakkade å rökte, sen drog jag in och gick ner å köpte godis med pappa, sen glode jag idol nu sitter jag här :*

haha aa, men aja.. :') ska dra mig

KRAAM :*



    böjd :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


wiiiiie, ni klickade in på min blogg (a)
kommentra gärna & följ :D

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

- jeeeeennifer

jennnnnnifer

 

jennnnnnnnniferr


Ovido - Quiz & Flashcards