jennniferalden

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

SUPER DUPER DAGEN.COM

Av jennifer - 28 oktober 2011 23:06

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeJ

Jag skrev, förut men nu ska jag faktikst skriva min lilla dag kanske inte så mycket men jag ska försöka är hur trött som helst ni vet lilla Jennifer vill sovvvvva... Men dagen börja med att jag vaknade vid 7 kvart i 7 och jag gick upp och hjälpte Personelen HP och Evelina, att färga Evelinas hår, men igallafall sedan åkte vi ner till skolan och ska HEJDÅ till alla lärare (jag fick ett suddigummi i mitt lilla öga) men skit i det fan, sedan fixade jag klart med rummet osvosv, personalen sjusade hem mig, vid 10, ochså jag träffade min habibi LEYLA BÄSTA ISMAIL :D Och vi gjorde inte så mycket hon köpte cigg till mig osvosv, vi fikade osvosv, vid fem drog jag hem och gjorde ingeting satte mig vid datan och typ DOG! :) Senare var jag med Josef och Robin, vi hade det kul :) ritade på Robins ARM! ~ Det stog ~ Du äger min ena lilla lilltå :) Så sjuk jag är, men Robin BAXADE min TÄNDARE den jäveln -.- Men, jag slåg och slåg tillslut fick jag tillbaka den av min lilla bitch :D :D Vet ni jag har saknat Josef så himmla mycket faktiskt (:Hehe, men nu sitter jag häär och ska snart sova.. För ska träffa Robin och Leyla imrn och några mera anntar jag väl? :) <3

Men nu brudar & killar harre fett nice loo :)


qalbi

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

kkk

Av jennifer - 1 januari 2013 21:39

2969587114

Av jennifer - 20 januari 2012 11:50

Hej. Veckanns blogg på min andra blogg då. Så skynda att kommentera ''Jag är med'' http://jenniferallden.blogg.se ...

?

Av jennifer - 9 december 2011 10:23

Hej fan jag finns på http://jenniferallden.blogg.se

Av jennifer - 3 december 2011 20:09

finns på blogg.se

Presentation


wiiiiie, ni klickade in på min blogg (a)
kommentra gärna & följ :D

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

- jeeeeennifer

jennnnnnifer

 

jennnnnnnnniferr


Ovido - Quiz & Flashcards